mandag, januar 18, 2010

Noe for en lesehest som meg

Jeg var inne på www.oddee.com (som forresten er en blogg som anbefales sterkt, veldig mye morsomt!) og der fant jeg masse stilige trapper. Blant annet denne superstilige boktrappen. Den så jeg helt klart monn i, jeg tror sannelig at hvis jeg blir rik skal jeg få en snekker til å bygge meg en sånn. Så kan jeg gå opp og ned i den hele dagen mens jeg svinser rundt i vakre kjoler. Nei, de vakre kjolene er forresten ikke helt nødvendige. Det funker også fint å tusle rundt i lester, og sitte midt i trappa og lese.
Apropos bøker, da jeg skrev innlegget om True Blood litt tidligere, fikk jeg ikke med alt jeg skulle si. Jeg synes nemlig at forfatteren har beskrevet noen ting litt for detaljert, så noen ting blir litt bestialske, nærmest. Men, men, når det er vampyrer involvert er det vel kanskje bare å vente at det er litt bestialsk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar