torsdag, januar 28, 2010

Kjoleparade i naturfagtimen

Dere må jo tro at jeg aldri følger med i naturfagtimene, så ofte som de blir brukt til blogging. Men det er bare det at jeg ikke trenger å rette min hele og fulle konsentrasjon mot undervisningen for å få med meg det som skjer. Så da benytter jeg anledningen til å se på klær fra Gina Tricot. Og jeg er igjen en fare for meg selv. Ennå mer nå enn da jeg så på dyre Cecilie Melli-kjoler, for klærne fra Gina Tricot har jeg jo faktisk råd til.
Nei, nå skulle jeg legge inn bilder av kjoler fra Gina Tricot, men det funket selvfølgelig ikke. Ja, ja, da får vi ta til takke med noen fra H&M.

Og sannelig, der var det en kjole fra Indiska som snek seg med også:

Nå er det klart for en time matte, med vanskelige ikke-lineære ligninger...

2 kommentarer:

  1. Fiiiine!

    Gleder meg til det blir vær til å sprade i kjole. I dag er det hustrig nok å være inne, foran ovnen, i fulle klær. Tuttemeghu.

    SvarSlett
  2. Den kjolen fra Indiska ser jeg for meg at du vil kle. Men de var fine de andre også altså. :-)
    Her i Bergen snør det som på Nordpolen om dagen, så kjoler, for dem som kommer inn i slike plagg, er bare en fjern drøm. :-)

    SvarSlett