søndag, oktober 24, 2010

Søndagsfrokost

Jeg liker frokoster, og helgefrokoster er selvfølgelig de beste. I dag bestod frokosten av kaviarbrødskive og kokt egg, og litt appelsin som desverre ikke var noe god.

Og siden resten av huset enten hadde spist frokost allerede eller ikke hadde stått opp, spiste jeg frokost i ensomheten. Og siden det er fryktelig kjedelig å bare sitte rett opp og ned og spise alene, fant jeg fram et Vanity Fair (eller Vanvittig Rettferdig, som mammas oversettelse er) på spansk, og strevde meg gjennom noen avsnitt om kronprinsesse Maxima, godt hjulpet av ordboken.
Nå håper jeg bare at regnværet gir seg til jeg skal ut og være bøssebærer!

1 kommentar:

  1. Da jeg leste denne for en stund siden fikk jeg helt vilt lyst på grovbrød med kaviar, noe det er helt umulig å få tak i i USA, så jeg får kose meg med bildene dine og dagdrømme om kaviar og vafler med brunost isteden. Spørsmål: er det du som tar illustrasjonsbildene dine (bortsett fra de som tydelig er "lånt":), og hvilket kamera har du? De er virkelig bra! Klem fra amerikakusine:)

    SvarSlett