tirsdag, oktober 05, 2010

Planer for høstferien

Nå er det snart høstferie, og selv om det bare er to dager pluss helgen, har jeg allerede masse fine planer for hva jeg skal gjøre. Jeg skal:
- Sove lenge

- Spise lange, gode frokoster.

- Skrive historier i fine, små bøker.
- Drikke masse te.
- Fylle sider i en søt bok med lister, bilder og tegninger.
- Prøve meg på å bake makroner, for de er så fine, og ser så gode ut.
- Lese.
- Bake pai som jeg kan fryse ned og ha med til niste når skolen begynner igjen etter den alt for korte ferien.
Jeg elsker ferier, og har alltid store planer for alt jeg skal gjøre. Som regel er feriene alt for korte til alle planene mine, men jeg har ofte minst like stor glede av planleggingen og drømmingen som av selve gjennomføringen.
Alle bildene er fra weheartit, og er linket til kildene sine.

1 kommentar:

  1. Si endelig fra hvis jeg skal handle noen ingredienser til makroner! *forhåndssikle*

    SvarSlett