mandag, desember 20, 2010

Mine fine snøresko

Det er ikke så veldig ofte jeg går i sko med høye hæler, så jeg er ikke overmåte god til det. Og derfor har jeg to "regler" når det gjelder bruk av denne typen sko:
1: Gå aldri i høye hæler når det er glatt ute
2: Gå aldri i høye hæler når du har det travelt

I dag brøt jeg begge reglene, og sprang stresset til bussen på islagt føre. Men det gikk bra, halebeinet er like helt som før og jeg rakk bussen.
Det var nemlig helt nødvendig med litt hæler for å få sko som passet til antrekket:
Skoene kjøpte jeg (eller, strengt tatt fikk jeg dem, etter seriøs sikling og blafring med øyenvippene) i sommer. Vi gikk inn på en skobutikk i Umeå, og DER stod de, og ropte på meg. Vi er blitt veldig gode venner, og jeg er overrasket over hvor gode de er å gå i. Så veldig egnet på is er de dog ikke. Men fine, veldig fine.

1 kommentar:

  1. VELDIG fine!:) Høye hæler på holkeføre er sjeldent å anbefale, men må man så må man ;)

    SvarSlett