fredag, juni 18, 2010

Utmerkelse

Jeg har fått en kombinert utmerkelse og utfordring fra mamma, med bloggen Hannes lille verden. Her skal man da linke til den man har fått utmerkelsen fra, skrive sju ting om seg selv, og så sende den videre til sju andre bloggere.
Så, here we go, sju ting om meg:
  • Jeg liker virkelig ikke skrekkfilmer, jeg er alt for lettskremt, og lever meg sånn inn i filmen.
  • Jeg er redd for å virke overlegen, når jeg egentlig bare er sjenert.
  • Jeg synes det er fryktelig morsomt å studere folk på busser, kaféer og lignende, og "dikte" livshistoriene deres.
  • Jeg har alltid vært litt misunnelig på dem som vet akkurat hva de vil bli (nå tenker jeg yrkesmessig), og bare kan jobbe målrettet mot det.
  • Jeg synes det er superkult å ha skap med lås på for å ha bøkene i på skolen. Da føles det som om jeg er med i en amerikansk film!
  • Og, ikke si dette til noen, men jeg synes faktisk det kan være litt morsomt å se Disney Channel-programmer som "Magikerne på Waverly Place".
  • Helt til jeg fikk seng som var tett under, og det var vel for cirka ett år siden, måtte jeg ta tilfart ved døra til rommet mitt, springe mot senga og hoppe opp i den så snart jeg var nær nok. Det hjalp ikke å prøve å snakke meg selv til fornuft, det resulterte bare i at jeg stoppet opp akkurat idet jeg skulle ha hoppet, og da får man lett saftige blåflekker på knærne når de dundrer mot sengekanten.

Så kommer det vanskeligste, sju stykker å sende den videre til. Men, jeg sender den videre til:

Karoline

Tyra

Saudasjøen

Myldretid

Dans dans dans

Chalotte

June Mari

Så, ta den hvis dere vil. Jeg blir ikke sint hvis dere ikke gjør det :)

2 kommentarer:

  1. Hihi! Eg ser og ein del på Disney kanalen :D (Og det er jo litt kjekt der då^^)

    Og ellers vil eg berre sei tusen takk, det er veldig kjekt å bli "hugsa på" :) Men eg trur nok ikkje eg kjem til gjera sjølve utfordinga denne gongen, er ikkje så lenge sidan eg gjorde noko liknande, ser du :)

    SvarSlett
  2. Interessant. Flirer litt i skjegget når jeg ser for meg deg ta løpefart gjennom rommet. Har vært der selv gitt, men jeg kunne ikke gå i bare sokkene på gulvet, jeg måtte ha tøfler på. ;-)

    SvarSlett