tirsdag, september 20, 2011

Tirsdagsliste

Hva er den verste maten du vet? Nå er det veldig få matretter jeg ikke liker men torsketunger, kokt blomkål/brokkoli og rødvinssaus er ting jeg ikke er så veldig glad i.
Hva angrer du på i livet? Jeg kan egentlig ikke komme på noe som jeg angrer på. 
Hva er det sykeste ryktet du har hørt om deg selv? Øhm, jeg tror faktisk ikke jeg har hørt noen rykter om meg selv.
Hvilke klær kommer du til å gå i i høst? Kjoler, strømpebukser, ullgensere, skjerf og disse skoene.
Hva er ditt dyreste klesplagg? Jeg er ikke så stor på dyre klesplagg, jeg foretrekker mange billige plagg framfor ett dyrt. Men denne lilla julekjolen som jeg kjøpte for to år siden var jo temmelig dyr da.
Reading
Har du et skjult talent? Jeg er skikkelig god til å lage hønegrimase.
Hva gjorde du i helgen? Jeg var i Bodø og kjøpte bursdagsgaver til lillesøster Julie som snart har bursdag, jeg spiste vafler, utsatte lekser, gjorde lekser og gikk en liten tur i skogen.
Hva er dine to viktigste to-dos denne uken? For en gang skyld tror jeg ikke jeg har så mye å gjøre, får kanskje benytte sjansen til å slappe av og ta igjen litt søvn.
Hva har du på deg akkurat nå? Svart buksetights, lang stripete skjorte og skjerf.
Macaron
Beste film noensinne? Å, øh, jeg tror sannelig ikke jeg klarer å velge ut en favoritt, men jeg har sett mange bra filmer i det siste. Kan lage en egen liste om bare filmer, kanskje.
Beste bok noensinne? Kommer nok ikke utenom Harry Potter-bøkene her, de var mine helt klart største leseopplevelser.
Hvilke tidsskrifter leser du? Ikke så mange, selv om norsklæreren min tydeligvis tror noe annet (hun kalte meg en "17-åring som kun leser ukeblad"), men i sommer leste jeg litt Marie Claire.
Hva ønsker du at du var flinkere til? Å gi litt faen.
Er du religiøs? Nei, det kan jeg nok ikke si. Men jeg er ganske god på salmer, da.

Listen har jeg hentet herfra, før jeg har oversatt og forkortet den litt, og bildene er linket til kildene.

1 kommentar:

  1. Artig. ;-)

    Hva du finner på nett. Har av og til lurt på hvordan du finner alt sammen. ;-)

    SvarSlett