lørdag, august 15, 2009

Daimruter from heaven og noe ekkelt på gulvet

I kveld får jeg besøk av noen venninner, så i den anledning har jeg bakt en kake. Selve kaken bakte jeg i går, og nå nettopp har jeg tatt på glasur og pynt. Kaken heter Daimruter from heaven, og oppskriften kommer fra Det søte liv.


Mamma har bakt den en gang før, og da var den knallgod, så jeg satser på at denne også er det. Det er en skikkelig sjokoladebombe med 4 doble daim, en stor melkesjokolade og tre plater kokesjokolade. Jeg synes å huske at den er aller best når den er kald, så jeg skal sette den i kjøleskapet.

Og så må jeg støvsuge. Det er visst litt lenge siden sist. Se bare hva jeg fant på stuegulvet i går:

Og rett etter at bildet ble tatt fant søsteren min 8 til, så det ble en riktig stor og ekkel haug med fluelik. Æsj.

4 kommentarer:

  1. SÅ kjekt å komme hjem fra Kjelvikdagen og finne et rent og ryddig hus OG digge-kake i kjøleskapet. Jeg regner med den er stor nok til at vi får smake, selv om du skal ha jentetrefning??
    Mammaklem :-)

    SvarSlett
  2. Oj, og jeg som må være i husets underetasje mens venninnene dine er her! Jeg har så lyst til å smake på fluene, æh, jeg mener kaka, si fra om det blir noe igjen. Pappa

    SvarSlett
  3. Nam! Daimkake høres utrolig godt ut :-)

    SvarSlett
  4. Kaka ser fristende ut! Fluene var det kanskje best å bli kvitt.

    SvarSlett