fredag, juli 03, 2009

Sjokoladekake på hyttevis

Jeg, søsteren min og tre venninner kom hjem fra hyttetur i dag. Vi har vært på tur siden mandag, og har hatt det kjempemorsomt. Underveis fikk vi levert en pose kakemix for at vi skulle kunne lage sjokoladekake. Problemet var bare at stekeovnen ikke funket. Da foreslo søsteren min at vi kunne ha kakerøra i en stekepanne og lage kaken som en tykk pannekake. Jeg må innrømme at jeg ikke trodde resultatet kom til å bli særlig bra, men det ble det. En pose langpannemix ble nok til seks kaker.




Vi spiste kakene med is som mamma og pappa kom opp med, og seigmenn som vi fant i skapet.

Kjempegodt!

4 kommentarer:

  1. Ah, ja dette var snadder!

    SvarSlett
  2. :P
    Det va jo bare namnam!

    xP
    Æ e flink å kom med idea!

    neida xD

    Julie

    SvarSlett
  3. Du finner en utfordring i bloggen min!

    SvarSlett