søndag, desember 13, 2009

Vero Moda nettbutikk!

Det er mulig at det bare er jeg som er treg som ikke har oppdaget det før nå, men i går fant jeg altså ut at Vero Moda har nettbutikk. Swe-eet.
Der må jeg prøve å bestille fra en dag. Men ikke rett før jul, for det er ikke lov. Det finnes visse ting som ikke er lov å gjøre i forbindelse med jul. Som å kjøpe ting til seg selv rett før jul, og å lese juleblad (juletegneserier, altså) før lille julaften. Strengt forbudt. Det var så vidt jeg klarte å la være da jeg så at det var jule-Nemi i bladkurven på do da jeg og Julie satt barnevakt for Georg på fredag. Men jeg klarte å motstå fristelsen.

Jeg fikk skikkelig søte reinsdyrsokker i adventskalenderen i dag. Jeg liker det veldig godt når sokkene har motiv, for da blir det så utrolig mye lettere når de skal sorteres.

2 kommentarer:

  1. Heisann. Jeg var ikke klar over at dere hadde julebladforbud frem til julaften. Jeg går ut fra at dere hiver dere over dem på julaften morgen? Det gjorde vi da jeg var lita. Nå liker vi å varme opp til jul med dem som dolektyre. Ganske koselig å måtte dit i denne tida... hi hi

    SvarSlett
  2. Det var noen skikkelig flotte antrekk du viser frem. Kanskje jeg skulle ta en tur på Vero Moda å finne gave til mitt barnebarn på 15 år.
    Synes du er veldig flink som ikke smugtittt i bladet. Noen tradisjoner er veldig viktig å holde på.
    Leste om speiderfesten deres også. Den hørtes jo veldig artig ut. Gikk på speidern en kort tid jeg også da jeg var barn. Det var på Frelsesarmens pikespeidere pga de var nesten nabo. Det eneste vi gjorde der var å lære å strikke votter, så jeg sluttet ganske fort.
    Ønsker deg en flott adventsuke.

    SvarSlett