fredag, desember 11, 2009

Prikk prikk prikk

Som jeg skrev i forrige innlegg så vi Mamma Mia i Oslo forrige helg. Og i en av de første scenene leste Sophie i morens dagbok. Der stod det noe sånt som: "Vi rullet i sanden og kysset. Det ene førte til det andre og prikk prikk prikk." Du skjønte helt sikkert hva prikk prikk prikk betydde. Da skjønner du sikkert også hvorfor jeg ble litt skeptisk da jeg så på ukeplanen denne uken. Det stod: Gym onsdag: ... Det var tydeligvis noen andre også som så det og sa: "Prikk prikk prikk? Hva er det? Det står at vi skal ha det i gymmen på onsdag." Og da kjente jeg at jeg var litt glad for at jeg skulle på Trafikalt Grunnkurs, og dermed ville gå glipp av denne gymtimen.


Neida, det var ingen grunn til skumle tanker. De hadde apparatsisten, noe som faktisk hørtes ganske morsomt ut. Jeg var forresten og tok vaksinen på tirsdag, og ble syk. Jeg lå på sofaen hele onsdag og klarte nesten ikke gjøre noen ting. (Ble verken gymtime eller trafikalt.) I går måtte jeg på skolen fordi vi hadde heldagsprøve, selv om jeg egentlig skulle vært hjemme. Men i dag er jeg mye bedre, har bare vondt i armen og er litt kvalm, så jeg er på skolen. Jeg er litt spent, for vi har dobbeltime norsk, og norsklæreren sa at vi skulle få en overraskelse i andretimen:-)

2 kommentarer:

  1. Hihi, det var artig skrevet :o)) Håper det blir en skikkelig bra overraskelse i 2. timen nå da *krysser fingrene*

    Morsomt å kikke innom bloggen din! :))

    SvarSlett
  2. Du må bare si fra når som helst du trenger det hvis undervisningen på skolen tar av, så skal jeg skrive i meldingsboka og få deg fritatt! Klem fra pappa

    SvarSlett