onsdag, oktober 06, 2010

Fin Etsy-kunst

I vinterferien i fjor pusset vi opp rommet mitt. De gule veggene ble malt hvite, listene og vinduskarmene ble malt hvite, jeg fikk en ny seng, vi ommøblerte og jeg kastet masse greier. Det førte til at de hvite veggene ble litt tomme, siden jeg ikke hadde noen ting å henge opp. Så har jeg hatt tomme vegger i over ett år, for jeg har liksom ikke funnet noe jeg har hatt lyst til å henge opp. Men nå, nå folkens, fant jeg plutselig masse søte bilder på Etsy. (I tillegg fikk jeg et bilde av 50/60-talls Hollywood-stjerner da vi var på ferie, og jeg har kjøpt et supersøtt bilde på Kremmerhuset.)
Sånn som dette, som passer kjempegodt til meg som er så glad i å lese!

Eller dette med de søte russiske dukkene.

Eller dette, med den fiiine grønne hippiebilen.
Eller dette, som skiller seg litt ut fra de andre, men som er fint likevel. (Og er det bare meg, eller er hun litt lik Hillary Duff?)
Så nå har jeg plutselig funnet litt fin kunst som jeg kan føye til på ønskelista. Hvis jeg klarer å vente helt til desember, og ikke bestiller i hvert fall et av dem selv. For tenk hvis plutselig noen andre kjøper dem!

Alle bildene er fra Etsy, og er linket til kildene sine.

1 kommentar: