lørdag, mars 27, 2010

For å bevare barnet i deg

Gjennom bloggen Hjartesmil (som for øvrig er min nye favorittblogg!) fant jeg denne geniale nettbutikken: Perpetual Kid. Her selges det masse morsome småting med hensikten å "entertain your inner child". Her kommer noen av mine favoritter:

Såpe som i hvert fall ser ut som, og visstnok skal smake som, pannekaker med sirup.

Et lite biblioteksett. Ikke at jeg ser for meg at jeg skulle bruke det, men det er jo så fiiint. Et slikt skulle jeg helt klart ha hatt for noen år siden da vi var helt ville etter å leke bibliotek og postkontor og slikt.

Et supersøtt handlenett som, når du pakker det sammen, ser ut som et jordbær!

En kjempekul glasskrukke som ser ut som en sånn zip-pose som ikke er lukket igjen. Litt samme stil som glasset vi har på badet.
Og til slutt, en badmatte som er litt stilig samtidig som den er veldig ekkel. Det hadde jo vært litt morsomt å ha en sånn og legge fram når man fikk gjester som skulle dusje! Men aller mest er den kanskje ekkel...

4 kommentarer:

  1. Jeg syns at du trenger det biblioteksettet, så du kan stemple bøkene jeg låner med tidsfrist for innevering. Det hadde jo vært litt gøy da...!

    Marianne

    PS. Jeg vill ha nr. 4 på lånekortet!

    SvarSlett
  2. ops! litt mange l'er i vil på slutten der...
    Marianne

    SvarSlett
  3. Ha-ha. For noen godbiter!

    SvarSlett
  4. Eg skal SÅ ha det biblioteksettet! :D

    (Og ein del andre ting frå den sida. Hurra. Eg er garantert blakk snart)

    SvarSlett