torsdag, mars 11, 2010

Endelig er den her!

Eclipse-traileren, selvfølgelig. Trenger ingen nærmere beskrivelse, bare nyt den:



Ok, nå som dere forhåpentligvis har sett den, kan den diskuteres litt. Eller, diskuteres blir vel ikke det rette ordet, ettersom jeg er helt enig med meg selv. Alt ser knallbra ut (bortsett fra at Edward fortsatt ser litt for sminket ut), jeg tror til og med jeg skal kunne klare å venne meg til at det nå er Bryce Dallas Howard, og ikke Rachelle Lefevre som spiller Victoria. Og Jacob er hjerteskjærende i sin ikke-så-veldig-gjengjeldte forelskelse, og jeg får lyst til å lese Eclipse på nytt. Og se traileren på nytt. Og på nytt. Og på nytt.

Nei, shit, nå ser jeg jo at videoen er alt for bred for bloggen min, du får se videoen på YouTube i stedet.

1 kommentar:

  1. Det er bare å dobbeltklikke på videoen, så får man youtube opp i et nytt vindu men videoen klar!
    Marianne

    SvarSlett