torsdag, januar 14, 2010

Photoshoptabber

Jeg er ikke vanligvis en sånn person som gleder seg over at andre gjør feil. Men akkurat Photoshoptabber synes jeg er veldig morsomt. Slik som disse.

Er det bare jeg som synes det ser ut til at hun på denne pakken med frokostblanding, i tillegg til å ha mistet sin egentlige hudfarge på magen, også har mistet navlen? Enten det, eller så har hun veldig lave bukser.
Og, greit at hun er modell, men så tynn midje har ingen. Bortsett fra Barbie. Jeg kjenner forresten at jeg blir litt fornøyd når jeg klarer å skjønne at teksten er på spansk! Haha, neida, jeg som har (en riktig ambisiøs) plan om å lese New Moon på spansk burde vel klare det...
Og på dette siste bildet er det helt klart noe rart med antall hender. Det er kanskje ikke et photoshoppet bilde, men syntes det passet inn likevel.
Alle bildene er funnet på oddee.com

1 kommentar:

  1. Tji-hi. Egen suksess er bra, men andres fiasko er heller ikke å forakte...
    Men jeg VET at du ikke er sånn som fryder seg over andres feil - egentlig!

    SvarSlett