onsdag, februar 03, 2010

It's still rock and roll to me

Det er mye som kan sies om musikksmaken i klassen min. La meg bare si det slik; den er veldig variert. I det ene øyeblikket er det noen som hører på "Jesus elsker alle barna, alle barna på vår jord" og i det neste er det "we were both young when I first saw you, I close mye eyes and the flashback starts". Det er absolutt en veldig trivelig klasse, selv om det ikke alltid blir like godt mottatt av familien når man synger "Jesus elsker alle barna" en hel helg. Men det jeg egentlig skulle fram til, var at innimellom er det noen som hører på litt morsomme ting også. Nå for tiden er det The Baseballs. Det er en tysk gruppe som lager sine egne femtitalls-inspirerte versjoner av kjente, relativt nye sanger. Min favoritter er denne, Umbrella.



Jeg synes faktisk den er bedre enn orginalversjonen. Og denne er også ganske bra. Den er også bedre enn orginalversjonen, synes jeg. Men det er ikke umulig at jeg synes det fordi jeg fikk litt overdose av Leona Lewis' versjon da det var søsteren mins yndlingssang for noen år siden.



Nå ligger Susi nærmest oppi tastaturet mitt. Jeg tror hun har vært litt ensom hele dagen bare sammen med Pjusken. Men det er bare koselig, altså! Jeg har startet nedtellingen til vinterferien. Bare 12 skoledager igjen! Og bare litt over en uke til premieren på Valentine's Day. Juhu!

1 kommentar:

  1. Takk - nå har jeg dristet meg inn hos Helle igjen! :-)

    SvarSlett