mandag, februar 01, 2010

He's the girl

Vi så filmen "He's the girl" i går. Den handler om en gutt og en jente som kommer fra veldig forskjellige kår, og de er ikke særlig begeistret for hverandre. Men så en dag blir kroppene deres byttet om, og de blir tvunget til å leve hverandres liv. Filmen var veldig typisk amerikansk, men ganske søt og morsom. Anbefales hvis du vil se en film hvor du ikke trenger å tenke så mye.
Nå ser jeg på et bilde i naturfagboka (jada, jeg blogger i naturfagen, IGJEN) av et skikkelig fristende brød med en eller annen skikkelig fristende fransk ost på, så nå ble jeg sulten. Ellers har jeg nettopp lært at 99,9 % av DNA-et mitt er helt likt DNA-et til Albert Einstein. Det gjelder ikke bare mitt DNA, altså. Det gjelder alle sammen, selv om det kan være litt vanskelig å forestille seg innimellom...

3 kommentarer:

  1. Jeg er veldig stolt av å ha to unger som har SÅ mye felles med Einstein, altså.
    Men mesteparten av denne utrustningen trengte man jo ikke for å se "He's the girl". (Selv om enkelte hadde problemer med å få med seg alt som skjedde... *blush*)

    SvarSlett
  2. Likte filmen egentlig vældi bra, æ ;)
    Åååå, tøft, æ har masse til felles me Albert Einstein ! NICE : D

    SvarSlett
  3. Nå våger jeg meg ikke innom Helles blogg på en stund, så om du kanskje kan representere familien og sende henne noen trøstens ord??

    SvarSlett