onsdag, april 01, 2009

Hipp hurra jeg er så glad!

Hvorfor jeg er så glad? Fordi jeg fikk av tannreguleringen i dag! Og det føles helt fantastisk å endelig kunne kjenne tennene med tunga etter to og et halvt år med regulering.
Og for å feire, fikk jeg et smykke fra Arts&Crafts som jeg hadde forelsket meg i. Det er et smykke for å henge charms på, og de hadde så mange søte charms! Det var litt vanskelig å velge, men til slutt bestemte jeg meg for et pinnsvin med rosa mage og snute.
Det var ikke så lett å ta bilde av, så bildet er ikke helt skarpt.

Jeg har sett veldig mange fine hekletepper rundt omkring på forskjellige blogger, og blitt fristet til å prøve. Og i dag har jeg og mamma kjøpt garn til et teppe.

Så i påskeferien skal jeg prøve å komme i gang. Jeg regner med at det kommer til å ta laaang tid før jeg er ferdig! Teppet skal inneholde mest beige, en del brunt og grønt, og litt rosa og turkis i tillegg.

(Fargene på bildet ble forresten ikke helt riktige, det grønne og turkise er litt mer knæsj-farget enn det ser ut som.)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Fint smykke:)

    Marianne

    SvarSlett
  2. PS. Nå skal du vel legge ut et nytt bilde her med et stort tannreguleringsfritt smil, eller?

    Marianne

    SvarSlett
  3. Gratulerer med et ENDA vakrere smil! Mammaklem

    SvarSlett
  4. Nå som vi skal lære oss å hekle oldemorsruter
    - se denne instruksjonsvideoen som anlen har lagt ut på bloggen sin:

    http://anlenblogg.blogspot.com/2009/03/intruksjonar-for-lre-hekle-oldemor.html

    SvarSlett