onsdag, april 22, 2009

Award!

Jeg har fått min første award! Jeg fikk den både fra Hannes lille verden og Bokbua (oppdatering: og Tyra). Tusen takk!

En tekst følger awarden:
"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold. Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres."

Jeg vil sende den videre til:

Tyra

Silje-sin

Susannes verden

Englekyss

Habitats of my sparetime

Fjompens hobbyverden

8 kommentarer:

  1. Gratulere med award - den har du jammen fortjent!
    Ønsker deg en flott dag:-)

    SvarSlett
  2. Hei! Oppdaget akkurat den fine bloggen din. Så mye flott du lager, jeg er skikkelig imponert :-)

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg du har. Gratulerer med flott sitteunderlag, jeg synes det var kjempelekkert :-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk :D kan man sende den tilbake?

    SvarSlett
  5. Gratulerer med Award, og takk for at du sendte den videre til meg! :-)

    SvarSlett
  6. Hei! TUSEN TAKK for at du har gitt meg en award, det var virkelig smigrende! Jeg setter stor pris på det:) Koselig å kikke på bloggen din! Ønsker deg en fortsatt god helg! klem fra silje.

    SvarSlett
  7. Tusen takk for den fine utmerkelsen!
    Skal ta den med i et senere innlegg,
    så søt side du har!
    Ha det så fint!
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  8. Hei Pia
    Tusen takk for kommentaren hos meg:)
    Kjempefin side du har og så er du veldig flink. Så fint at du interesserer deg for håndarbeid, det kommer du aldri til å angre på!
    Hilsen Gry

    SvarSlett