mandag, oktober 12, 2009

Se hva jeg fant!

Se på disse kule stemplene jeg fant her! De er (selvfølgelig?) inspirert av Twilight. Ennå en ting jeg kan føre på ønskelisten min. Jeg tror det er fare for at ønskelisten min kan bli temmelig lang i år. Men det er vel en bra ting? Det er jo myyye lettere å kjøpe gaver hvis man vet hva mottakeren ønsker seg.

I dag har jeg forresten funnet ut at i tillegg til å være Chief of Police i Forks, så jobber Charlie Swan, Bellas far, på skolen min. Han hadde klassen min i psykisk helse i dag. På norsk, enda så amerikansk han er. Det var det jeg visste, Twilight er virkelig!
Neida, det er vel bare en "dobbeltgjenger" (noe som minner meg om den dødsskumle boken "Darlah", HJELP!), men litt morsomt likevel. Tro om noen har gjort han oppmerksom på denne likheten?

Jeg er nå i gang med å lese New Moon for tredje gang. Jeg prøvde virkelig å lese noe annet, men jeg klarte bare ikke å engasjere meg. Så da var det bare å gi etter!

4 kommentarer:

  1. Den som har bursdag tre dager før julaften - og dessuten har et vell av tanter og onkler som vil gi gave - trenger ei lang ønskeliste. Stå på, snuppa!

    SvarSlett
  2. Hei Pia! Flott blogg du har, du er kjempeflink til å skrive og har fine bilder.

    Selv om jeg er over førti deler jeg din interesse for Twilight. Morsomme stempler du har funnet, de kunne jeg tenkt meg selv så takk for tipset ;)

    SvarSlett
  3. Ja, det er fint med lang ønskeliste, og ja, Darlah er dødsskummel (og angstframkallende).

    I kveld skal jeg starte på Under en ny måne som jeg kjøpte i dag siden jeg ble ferdig med Evighetens kyss, og ikke kan vente til jeg har lest de andre to bøkene jeg også holder på med + alle de uleste bøkene som står i bokhylla...

    Kanskje dette innlegget også passer under etiketten "Ønske ønske"? (Bare et forslag)

    Marianne

    SvarSlett
  4. Sv: Haha, så morsomt :) Jeg syns skikkelig ofte at det er sånn, at man hører på en sang man ikke har hørt på lenge og så plutselig hører man den overalt !

    SvarSlett