onsdag, oktober 28, 2009

Overdose?

Hmm, jeg lurer nesten på om jeg har lest for mye Twilight, jeg. Da jeg så meg i speilet i dag tidlig, synes jeg nemlig jeg så litt vampyraktig ut:
Huden min var blitt blekere, og hjørnetennene var mistenkelig lange. Ja, ja. Det gjør ikke meg noe, altså! Jeg vil gjerne være vampyr.

Men da jeg kom på skolen i dag og hadde gym ble snart hele vampyr-teorien ødelagt. Vi hadde styrketrening, og jeg var virkelig ikke så umenneskelig sterk som vampyrer skal være...
Det må nok bare ha vært noe rart med lyset på badet. Eller kanskje det var noe med Photoshop, jeg husker sannelig ikke helt.



2 kommentarer:

  1. Haha xD
    -Okay, no I'm afraid.
    -Good.
    -I'm not afraid of you, I'm only afraid of loosing you, that you will dissapear(okey, slutten på settninga kan æ ikke så godt:()
    Julie

    SvarSlett
  2. du har de tennene som ligner på vampyr tenner på feil plass da.
    det skal være en tann imellom den og fortennene.

    SvarSlett