fredag, mars 06, 2009

Skitur i påskevær

I går var hele ungdomsskolen på tur, noen gikk på ski, mens andre gikk på føttene og bar med seg akebrett eller snowboard (skjønner ikke at de gadd, det var ganske bratt, men, men). Vi hadde kjempefint påskevær. Det var helt skyfri himmel, sol og fin temperatur. Egentlig har vi vel kanskje hatt slikt vær hele uka. Jeg husker ikke helt. Vi hadde i hvert fall en kjempefin tur.









Utsikt på tur opp mot Rapen








Senere samme dag (mens jeg stod og hoppet av kulde og ventet på at noen skulle komme og låse opp skolekjøkkenet for oss så vi kunne starte speidermøtet) var det en nydelig himmel som jeg bare måtte ta bilde av:
Nå er det endelig helg, pluss at jeg har vinterferie hele neste uke. Det skal bli så godt, jeg trenger helt klart noen dager helt uten lekser og prøver. I løpet av ferien skal vi pusse opp rommet mitt og det gleder jeg meg veldig til. I tillegg har jeg tenkt å få gjort ferdig tre par votter som jeg tror jeg er nesten ferdig med.
Vel, god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar