lørdag, mars 07, 2009

Lilla votter

Disse vottene har ligget i en pose kjempelenge, og da jeg tok de fram viste det seg at det eneste som gjenstod var å feste to tråder. TO tråder! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før. Men, men, i går festet jeg de to trådene og i dag har jeg tovet dem. Tomlene ble altfor store, så de måtte jeg tove litt ekstra.
Vottene er pjonet i fritidsgarn og de er veldig tette og varme. Jeg synes de er kjempegode! Disse vottene skal jeg beholde selv, for de passer så fint til det lilla skjerfet jeg fikk i julegave :)

2 kommentarer:

  1. Artig at denne gamle "hekle"-teknikken har spredd seg sånn i Valnesfjord - takket være Nan og Marit på strikkekafé. Og nå har du også lært det. Kjempefine votter!

    SvarSlett
  2. PS: i forrige innlegg har jeg skrevet et navn feil. Siden det ikke lot seg redigere, vil jeg bare si at Nann skriver navnet sitt med to n'er. Sånn. Nann!

    SvarSlett