fredag, februar 27, 2009

Helg

Denne uka har gått tregt, men endelig ble det da helg. Jeg skal bruke helga til å slappe av så jeg er klar til en siste innsats på skolen i neste uke før jeg tar vinterferie. Jeg har ingen store planer for helga, bortsett fra at en venninne skal overnatte fra i dag til mandag, og i morgen kveld skal vi to sitte barnevakt. Ja, også skal vi på lørdagskafé i morgen og spise møsbrømlefse. Og jeg må gjøre spansklekse. Hmm, jeg hadde visst litt planer likevel.

Vi hadde gym i dag og vi hadde fantastisk nok ikke fotball. Jeg er så UTROLIG DÅRLIG i fotball, og derfor hater jeg det. Men stort sett alle andre liker det, og det gjør tydeligvis lærerne også, for vi har det ganske ofte.

Nei, nå tror jeg at jeg skal finne fram det nyeste Donald-bladet, lese litt i det og nyte at det er helg!
God helg!

2 kommentarer:

  1. Ja, nå blir det godt med helg! Er skikkelig i form til å ta det med ro. :-)

    SvarSlett
  2. Hei Pia, kjempefin bloggside du har fått. Og husk - det går an å ha et slags liv selv om hjertet ikke banker for fotball. Og kaka jeg lager nå tror jeg blir skikkelig god. Jeg tror du kommer til å like den..

    SvarSlett