onsdag, februar 25, 2009

Endelig!

Endelig har jeg fått pakken jeg ventet på fra Panduro. Jeg hadde bestilt en del varer fra salgskatalogen, og jeg synes jeg hadde ventet kjempelenge før pakken da endelig kom i dag. Jeg har veldig liten tålmodighet når jeg venter på pakker... Jeg hadde blant annet bestilt tre lerret med katter trykt på. Jeg skal male kattene i forskjellige farger, og henge opp over senga når rommet mitt er blitt pusset opp.


Appropos katter; begge kattene ligger her ved siden av meg og sover. Og de er så søte, så søte. Susi ligger med tunga ut av munnen. Det gjør hun ofte. På bildet ligger hun og Pjusken, forsatt sløve etter narkose, og sover på badet. Og Susi med tunga ut.
Vi har om psykisk helse på skolen denne uken. Det hadde vi i fjor også. I år er temaet "Frykten for det ukjente". Jeg synes det er ganske interresant, og vi får diskutert ganske mye. I tillegg er vi delt inn i grupper som i morgen (eller var det på fredag) skal holde foredrag for resten av klassen. Min gruppe har om schizofreni (fikk jeg stavet det rett, mon tro?), mens en annen gruppe har om forskjellige typer fobi. Jeg tror de valgte svigermor-fobi og fobi for lange ord...
Nei, nå må jeg vel kanskje gå og øve litt til engelskprøven.

2 kommentarer:

  1. Kjempebra at dere lærer om psykisk helse på skolen. Alle har en psykisk helse, og den må vi (i fellesskap, faktisk) ta vare på.

    Mammaklem

    SvarSlett
  2. Hehe, så søt de kattan va da:P
    Men dt må man kanskje ikke si, dt ser man jo xD
    Fra Julie

    SvarSlett