fredag, mai 06, 2011

Skrivedag

I går hadde jeg fri, en slags fri i hvert fall, hele dagen ble nemlig brukt til å skrive ferdig en engelskoppgave jeg hadde utsatt litt for lenge og som hadde leveringsfrist i dag. Jeg skal være så glad når det endelig blir sommerferie.
Innimellom trengte jeg pauser i skrivingen, og da laget jeg blomster av drops, og gjorde annet nyttig...
Da jeg ble sulten laget jeg meg pasta og kyllingkjøttboller, og spiste ute i trappa i hagen. 
Mens jeg spiste leste jeg i boken jeg holder på med for tiden, "A Concise Chinese-English Dictionary for Lovers", og innholdet i den er minst like fin som omslaget.

1 kommentar:

  1. Dermed fikk jeg en liten trudelutt i hodet: "And it's a perfect day - tra-la-la".
    Du er flink til å lage kos av det andre ville betrakte som slit :)

    SvarSlett