onsdag, april 27, 2011

Hoppelette vårsko

Man er aldri så lett og hoppende i beina som den første dagen man kan ha på vårskoene. Da får jeg lyst til å springe langt langt langt, og jeg føler at jeg kunne gjort det uten å bli sliten. Det kunne jeg sikkert ikke, men det er fin følelse.
Rett før vi dro på påskeferie måtte vi innom en skobutikk for å kjøpe støvler. Der så jeg disse skoene. Jeg falt pladask for dem, og vips så var de mine. Sinnsykt fine, synes jeg da.

Jeg har ikke helt fått testet ut hvor løpe- og hoppevennlige de er, men det gjør uansett ikke noe, når de er så blomstrete. 

3 kommentarer:

  1. ÅÅåh, de var utrolig fine, Pia! Kunne godt tenke meg noe lignende, ble rett og slett i godt humør av å se på skoene dine.

    SvarSlett
  2. Jeg tror jeg ville gått mye med nesa i bakken hvis jeg hadde så fine sko å se på, pass på lyktestolper og lignende. Og takk igjen for en kjempekoselig påskeferie : ) Klem fra Elin.

    SvarSlett