søndag, mars 13, 2011

Bokbokser

For noen uker siden bestilte jeg to bokser fra nettbutikken Kipekee, og i dag brettet jeg dem og satte dem øverst i bokhylla:
For det er bokser altså, kamuflert som bøker. Hvor kult er ikke det? Veldig.
Man bare åpner den og -vips, så har man et hemmelig rom som ingen vet om, hvis man ikke har blogget om det... 
Og oppi kan man legge fine skrivebøker (selv om de kanskje egentlig burde få stå framme), hjartemagasin, en smykkeeske som er for fin til å kastes og ellers andre ting som trenger en boks å bo i. Fint.

Her kan du bestille boksene.

2 kommentarer:

  1. Så lurt! Jeg har fått meg ny telefon i dag som jeg sitter og leker med. Og her virker bloggen din, hurra! Men si meg... liker du ikke makroner lenger? Klem fra Elin (og Rasmus)

    SvarSlett
  2. Så morsomme de eskene var, jeg skal klikke meg inn, kanskje jeg bestiller...!?

    SvarSlett