tirsdag, august 25, 2009

Skolestart

Jeg har nå begynt på første året på videregående. Jeg går studiespesialisering (jeg kaller det fortsatt for allmenn, synes det er myyye lettere) på Fauske. Vi begynte på onsdag, så vi har jo hatt noen skoledager nå. Det var utrolig mange som søkte på allmenn i år, så alle plassene er fylt opp. Det betyr store klasser. Vi er to første-klasser med 28 i hver, og det virker som det er ganske mange flere enn det bruker å være.


Jeg kjente ingen i klassen bortsett fra en, så det har vært mange nye å forholde seg til, og en stor, ny skole å finne frem på. De første dagene da alt var nytt var veldig slitsomme, men det begynner å gå seg til. Jeg håper det blir tre fine år med videregående, og at jeg en eller annen gang underveis klarer å finne ut hva jeg vil videre.
Ha en fin tirsdagskveld!

2 kommentarer:

  1. Det høres faktisk veldig koselig ut å begynne på ny skole, med så mye å utforske. Lykke til!
    Mammaklem

    SvarSlett
  2. Jeg har samme naturfag og engelskbok som deg :P

    SvarSlett