fredag, juni 12, 2009

Lettet!

Å, herregud, jeg er så lettet! Jeg er nettopp ferdig med muntlig eksamen, og jeg var ganske nervøs på forhånd. Så nå er det kjempedeilig å være helt ferdig, nå kan jeg ta helg, og virkelig slappe av.
Jeg hadde norsk med arveord, importerte ord og Sigrid Undset som tema. Det gikk kjempebra, og jeg fikk 6. Såååå fornøyd!!!


Nå skal jeg snart spise salat til middag (salat er en av de beste sommerrettene, synes jeg) og så skal jeg hekle videre på tøflene som jeg fant oppskrift på hos Tinos.
God helg!

5 kommentarer:

  1. Og jeg er sååååå stolt! Gratulerer, flinke snuppa mi :-)
    Mammaklem
    PS: utrolig søtt Susi-bilde! Hun vil gjerne være der det skjer. Tett inntil.

    SvarSlett
  2. Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Marianne:-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med resultatet! Koselig blogg du har.

    SvarSlett
  4. Takk for besøket i bloggen min og gratulerer med vel gjenomført eksamen. Knallbra!!!!!!!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 6 er. Nå må du bare fortsette og lese bøker, det er så utrolig mange gode bøker. Fin blogg!

    SvarSlett